وبینار با ستاد های توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش دبیرخانه نمایشگاه رینوتکس 2020، در جلسه های هم اندیشی با ستاد های توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری که به صورت ویدیو کنفرانس با ستاد اجرایی نمایشگاه صورت گرفت دکتر سعید غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه ضمن ارائه گزارشاتی از نمایشگاه های پیشین رینوتکس خواستار همکاری و حمایت های مالی و معنوی ستاد ها از این نمایشگاه شدند.

در ادامه این نشست دبیران ستاد ها از برگزاری این نمایشگاه ابراز خرسندی کردند.

دکتر امیرخوانی، معاون ستاد توسعه علوم و فناوری های دانش بنیان، ضمن معرفی فعالیت های این ستاد گفت: 140شرکت در این حوزه  فعال هستند که از این تعداد 100 شرکت دانش بنیان داریم و این شرکت ها در زمینه های تولید محصولات، مواد و تجهیزات، خدمات درمانی، انفورماتیک و نرم افزاری و ... فعالیت دارند.

دکتر مقامی نماینده ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ضمن معرفی فعالیت های این ستاد سوالاتی در خصوص نمایشگاه رینوتکس و نحوه برگزاری آن از قبیل نحوه اقامت شرکت ها و فناوران خارج از استان آذربایجان شرقی، هزینه های ثبت نام و چگونگی اعمال تخفیف، تمهیدات لازم برای حضور فناوران در شرایط کرونا پرسیدندو در ادامه پیشنهاد برگزاری کارگاه هایی در خصوص EEG، QEEG و ... در تبریز از طریق ستاد توسعه فناوری های شناختی را ارائه نمودند.

دکتر زمانی نماینده ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در ادامه عنوان کرد: آماده ارائه خدمات و تسهیلات به یک یا دو طرح برتر زون نوآوری و فناوری های نرم، صنایع فرهنگی و هنری هشتمین نمایشگاه رینوتکس می باشد به شرطی که طرح ها فقط در حد ایده ی روی کاغذ نبوده و حداقل در مراحل اولیه تجاری سازی باشند تا بتوانند با حمایت دبیرخانه ستاد مراحل تجاری سازی را به اتمام برسانند و وارد بازار شوند.

دکتر عصاره، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: آماده ارائه خدمات و حمایت مادی و معنوی از ایده ها و کمک به پرورش و تجاری سازی آن ها هستیم و در برگزاری رویدادهای استارت آپی مرتبط با موضوع گیاهان داروی و طب سنتی، همکاری و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد