دستور ویژه استاندارخطاب به مدیران استانی در خصوص شرکت های فناور و دانش بنیان

به گزارش واحد خبر ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، مجید خدابخش از اکثر غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرده و به مطالبه فناوران گوش سپرد و راهکارهایی هم برای رفع مشکلات آنان ارائه داد.
 خدابخش خطاب به کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: افزایش نرخ دلار باعث کاهش واردات شده است؛ با این حال بنده از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان درخواست دارم تکنولوژی و دستگاه‌های مورد نیاز خود را از داخل کشور، به ویژه از طرح های ارائه شده در نمایشگاه ربع رشیدی خریداری کنند.
وی ادامه داد: از آقای جهانگیری تشکر می‌کنم که با همت خود کار را به جایی رساندند که مدیران زون‌ها از بین روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتخاب شدند و این اقدام گام مهمی در راستای فرهنگ‌سازی برای خرید از شرکت‌های دانش بنیان است.
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان شاه بیت اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، به معنای حمایت از تولید داخل و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
ششمین نمایشگاه نوآوری  و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15 تا 21  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.