رییس انجمن ارتقای فناوری ایران و چین: چین و ایران دارای بازارهای وسیعی برای یکدیگر هستند/ با وجود تحریم ها ارتباطاتمان را توسعه می دهیم

به گزارش واحد خبر ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، چن شیانگوی ‌در آیین اختتامیه نمایشگاه تجاری سازی ایده‌های فناورانه ربع رشیدی RINOTEX 2018 اظهار کرد: می توانیم بستر بسیار خوبی برای همکاری های بیشتر و موسسات کسب و کار هر دو کشور فراهم کنیم و شرکت های چینی بیشتری را که زمینه تکنولوژی های جدید فعال هستند به ایران دعوت کنیم.

وی گفت: در حال حاضر هلدینگ گیرفان دارای هفت شرکت است که در زمینه کشاورزی ارتباطات ماهواره ای ، قطعات خودرو، لامپ های خورشیدی، دستگاه های فروش خودکار و ... فعالیت می کند و همه این شرکت ها از پیشرفته ترین تکنولوژی برخودار هستند.

وی با اشاره به حضور هیات فناوری چینب برای سومین سال نمایشگاه ربع رشیدی گفت: در طی این نمایشگاه ما به دنبال تامین کنندگان میوه های خشک، مواد اولیه شیمیایی و دیگر محصولات هستیم تا به چین صادر کنیم.همانطور که می دانید اکنون شرایط در ایران بسیار سخت است که دلیل این امر اعمال تحریم  است ، برای هر دو کشور ادامه تجارت ، سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی  دشوار شده است ، ما هردو با این چالش روبرو هستیم بنابراین امیدواریم دست به دست هم برای فایق آمدن به این مشکلات تلاش کنیم و وارد همکاری های عمیق تری شویم.