هدفگذاری برای شرکت ۱۰۰ هزار طرح دانش آموزی در رینوفست سال آینده

حامد تقی پور، دبیر جشنواره و نمایشگاه رینوفست در مراسم اهدای جوایز این جشنواره، با اشاره به جریان برگزاری این رویداد، گفت: با توجه به وجود ضرورت هایی، برگزاری چنین رویدادی در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای سال نیز کارهای اجرایی آن شروع شد.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه در چهار بخش مسابقات، نمایشگاه دستاوردها، سمینارهای آموزشی و جلسات برگزار شد، افزود: بیش از ۷۴۰۰ طرح از طرف دانش آموزان به دبيرخانه ارسال شده بود که بنا به محدودیت‌های فضا مجبور شدیم که داوری انجام دهیم و در نهایت ۱۲۱۷ طرح به مرحله پایانی راه یافتند.

وی ادامه داد: تعداد ۸۴۹ طرح در مسابقات و ۳۶۸ طرح در نمایشگاه حضور داشتند که طرح‌های ارائه شده واقعا ویژه و خاص بودند و قابلیت تبدیل به دانش بنیان دارند.

تقی پور گفت: تعداد ۶۳ طرح امروز تقدیر می‌شوند و صبح امروز نیز از ۲۰ طرح برگزیده بخش نمایشگاهی تقدیر به عمل آمد.

وی تاکید کرد: با دیدن شور و شوق بچه‌ها و خانواده‌ها، خستگی این مدت را از تنمان به در کرد. اینده کشور به دست این بچه‌ها بوده و هرچقدر بر روی این بچه‌ها سرمایه گذاری کنیم، آینده کشور تضمین می‌شود.

وی افزود: ۷۴۰۰ طرح یعنی ۷۴۰۰ نخبه که طرح خود را ارائه داده‌اند و هدفگداری ما برای سال بعد تعداد ۱۰۰ هزار طرح دانش آموزی است که این عدد قابل دسترس است.