ریز تا درشت مرکز تجارت بین الملل و تحلیل بازار صادراتی در بوت کمپ رینوتکس

رویداد بوت کمپ صادراتی که از سلسله رویدادهای فناورانه رینوتکس 2023 است، صبح امروز ۵ آذر ماه در در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز کلید خورد.

عنوان «بوت کمپ» معمولاً برای دوره های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی استفاده می شود که فرد با شرکت در آنها طی فرآیند منظم هر روزه، دانش کاربردی را در زمینه های مشخص به صورت تخصصی بدست میآورد و سپس می تواند به صورت حرفه ای وارد آن حوزه شود.
این رویداد نیز، در راستای آشنایی با مرکز تجارت بین الملل و ابزارهای تحلیل بازار صادراتی ازجمله نقشه تجاری، نقشه دسترسی به بازار، قواعد مبدأ و اقدامات بهداشتی و فنی از سرفصل های بوت کمپ صادراتی رینوتکس است که در این دوره آموزشی، میرهادی سیدی، مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران و بهروز حسن الفت، مدرس مرکز تجارت بینالملل (ITC) به ارائه مباحث مرتبط می پردازد.

در اتاق بازرگانی تبریز؛ علم را با عمل گره می زنیم
این گزارش می افزاید، جعفر محرم پور دبیر اتاق تبریز در بوت کمپ صادراتی رینوتکس با مشارکت کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد، دانش بنیان و بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، با بیان اینکه طی چند سال اخیر نمایشگاه رینوتکس سال به سال رشد کیفی داشته است، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد برگزاری این رویداد با سبکی متفاوت و کیفیتی عالی باشیم.
وی با بیان اینکه نمایشگاه رینوتکس بستر رشد و شناسایی استارت اپ های استانی است، افزود: اینکه اتاق با کمک اساتید، تجارت و آموزش تجارت را ساده سازی کند و در بستر اموزشی در اختیار مخاطبان قرار دهد، می توان امسال افراد موفق حوزه تجارت را رشد دهیم و این موضوع ارزویی قابل دسترس است.
وی در ادامه اضافه کرد: در دوره جدید فعالیت اتاق بازرگانی تبریز هدف داریم علم و عمل را به هم گره بزنیم و با استفاده از تجربه اساتید کمک کنیم تا کلانشهر تاجرخیزی همچون تبریز تجار بهتری داشته باشد.
شایان ذکر است، جلسات این دوره آموزشی در روز 5 آذر از ساعت 10 صبح، روزهای 6 تا 8 آذر از ساعت 8.30 صبح و روز 9 آذر از ساعت 9 صبح در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود و گواهینامه مرکز تجارت بینالملل (ITC) برای شرکتکنندگان این رویداد آموزشی صادر می شود.
 بوت کمپ صادراتی رینوتکس با مشارکت کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد، دانش بنیان و بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در حال برگزاری است.