اجرای برنامه‌های جدید در نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۳ تبریز

حبیب ماهوتی سه شنبه، ۱۴ آذرماه در مراسم افتتاحیه يازدهمين دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس۲۰۲۳) تبریز، تاکید کرد: امروز بسیار خوشحال هستیم که شاهد برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه علمی فناوری ربع رشیدی در محل دائمی نمایشگاه بین الملی تبریز هستیم.

وی افزود: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز، سی و پنجمین سال تاسیس خود را در سال آینده جشن می‌گیرد.

وی در خصوص نمایشگاه رینوتکس تبریز نیز گفت: احترام بسیاری برای این نمایشگاه قائل هستیم و برای آن نیز هزینه‌های بسیاری می‌کنیم اما در سه سال اخیر با توجه به مسائل تحریم و شیوع کرونا، ضعفی ایجاد شده و نتوانستیم به آنچه که می‌خواستیم در این خصوص برسیم.

ماهوتی گفت: در هر صورت امسال زحمات بسیار فراوانی توسط دکتر فلاح، مشاور استاندار و کریملو، دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه و همراهان کشیده شده و توانسته‌اند نمایشگاه را با هزاران مشقت، مجدد برگزار و آماده کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار جدیدی تدارک دیده شده تا بتوانیم آنچه که از ته دل می‌خواهیم برای بخش علم و فناوری و تجاری سازی طرح‌های جدید در این نمایشگاه ارائه شود.

ماهوتی با تاکید بر لزوم حمایت‌ها برای تداوم برگزاری با استقبال بیشتر این نمایشگاه‌، از برگزاری اولین نمایشگاه کسب و کار نیز همزمان با این نمایشگاه خبر داد.